Home
ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR
PENTRU ÎNCEPUTUL ANULUI UNIVERSITAR 2025-2026
-
Studenţii din anii IV Ingineri, anul VI arhitectură și anul II CIS şi SGCU care la sfârşitul programului de studiu NU AU ACUMULAT CREDITELE necesare promovării (240 de credite pe IV ani de studiu, 360 de credite pe VI ani de studiu sau 120 de credite pe II ani de studiu) şi nu depun CERERE PENTRU REÎNSCRIERE în an terminal în regim cu taxă de disciplină vor fi exmatriculaţi.
-
Pentru SITUAŢIA DE REPETARE DE AN şi RELUARE STUDII se vor ţine cont doar de cererile depuse în caz contrar se va opera EXMATRICULAREA.
1. Cererile de reînmatriculare, repetare de an, reluare studii şi de înscriere în an terminal în regim cu taxă de disciplină pentru anul universitar 2025-2026 se depun la secretariatul facultăţii în perioada 17.09. 2025 – 19.09.2025 între orele 10-13.
2. Cererile vor fi luate în considerare, doar dacă se va face dovada plăţii taxei de reînmatriculare , plata primei tranşe de şcolarizare şi plata taxei de procesare dosar (după caz)
Secretar şef facultate
Bordei Krisztina
12.05.2025
Acordare ajutor financiar pentru achizitionarea unui calculator nou
Adresa programul EURO 200
Cerere acordare ajutor financiar pentru achizitionarea unui calculator nou
Studenții care au restanțe din anii anteriori (cei cu refacere de disciplină) trebuie să parcurgă următoarele etape:
- achitarea la începutul semestrului (sem.I/sem.II) a taxei aferente creditelor disciplinei pe care studentul dorește să o parcurgă;
- se va lua legătura cu cadrul didactic care în anul universitar în curs (an universitar 2024-2025) este titularul disciplinei;
- în cazul în care disciplina nu se mai regăsește în planul de învățământ studentul va depune o cerere la secretariat prin care va solicita numirea unui cadru didactic, pentru recuperarea disciplinei.
În consecință pentru contractarea acelorași discipline în anul universitar 2024-2025 se vor plăti sumele aferente creditelor acestora.
DECAN
Prof.univ.dr.ing.Prada Marcela Florina
Adresa 16229 din 28.10.2024 reglementări restituire taxe școlarizare
Cerere restituire taxă 2024-2025
ANUNȚ
REGULAMENT-CADRU al Universităţii din Oradea privind cazarea în căminele studenţeşti
Cerere CAZARE pt. anul universitar 2025-2026
Pe platforma StudInfo studenții găsesc detaliile pentru nr. matricol si tipul de bursă pentru sem1 și sem2
Studenții pot depune cererile de cazare la secretariat.
Şi studenții Bursieri ai Statului Român trebuie să depună cerere de cazare.
- Calendar Cazare 2024-2025