Se pot ridica Suplimentele la Diplomă de la secretariatul FCCA zilnic între orele 10-13. Diplomele se pot ridica având asupra dvs. Suplimentul la Diplomă de la Biroul Eliberare Diplome, zilnic între orele 11-14.
TOATE CERERILE DEPUSE PENTRU REDUCEREA TAXEI DE ŞCOLARIZARE CU 50% AU FOST APROBATE.
Adresa 16229 din 28.10.2024 reglementări restituire taxe școlarizare
Cerere restituire taxă 2024-2025
Taxe pt anul universitar 2024/2025
Regulament ECTS pt anul universitar 2024/2025
Reducere Taxe de școlarizare (adresă 2024-2025)
Informații privind plata taxelor de școlarizare se pot obține la nr. de telefon 0259 408 135.
Conturi bancare ale Universității din Oradea pentru plata taxelor.
Formulare: cerere reducere/scutire, declarație de venituri pe proprie răspundere
Informaţiile despre taxele de şcolarizare, precum şi actele necesare completării dosarului pentru reducere / scutire (cererea tip şi declaraţia de venituri) se pot găsi în Procedura privind fundamentarea, încasarea şi evidenţa taxelor aferente procesului de învăţământ (versiune pentru studenții cu nevoi speciale).
Cont pentru plati online la Banca Transilvania:
RO71BTRL00501202782511XX
Beneficiar Universitatea din Oradea
cod fiscal 4287939
cod swift BTRLRO22
Cont pentru depuneri numerar la Banca Transilvania:
RO61BTRL0050160100717205
Beneficiar Universitatea din Oradea
cod fiscal 4287939
cod swift BTRLRO22
Comisia de reducere/scutiri taxe de școlarizare pentru anul universitar 2023 - 2024
1. Taxe de școlarizare 2023-2024:
- Taxe aferente studiilor universitare de licență
- Taxe aferente studiilor universitare de masterat
- Taxe aferente studiilor postuniversitare
- Taxe aferente studiilor universitare de doctorat
- Taxe aferente DIDIFR
- Taxe aferente DPPD
- Taxe pentru cetățenii care studiază pe cont propriu valutar
- Programe la care se acordă reducerea taxei de școlarizare cu 50%
2. Alte taxe aplicabile în cadrul Universității din Oradea
Selecție Erasmus Studenți 24 martie 2025 Lista universităților partenere
Informare Erasmus studenți 13 martie 2025
Selecție Erasmus studenți 18 octombrie 2024
Selecție Erasmus studenți 25 iunie 2024
Selectie Erasmus studenti 11 iunie 2024
Selectie Erasmus studenti 17 aprilie 2024
Afis final Burse Erasmus 10 aprilie 2024
Selecție Erasmus 27 octombrie 2023 (pdf)
Comisie selectie mobilitati ERASMUS (pdf)
Regulament mobilitati ERASMUS (pdf)
Regulament mobilitati FREEMOVER (pdf)
Cerere CAZARE pt. anul universitar 2025-2026
Cerere de reînmatriculare
Cerere înscriere în an terminal în regim cu taxa de disciplină
Cerere pentru reluarea studiilor
Cerere pentru repetarea anului
Cerere simplă
Efectuare stagiu de practica in timpul semestrului
Reexaminare in vederea maririi notei
Reprogramarea unor examene
Regulament admitere FCCA master 2025.
Regulament de examinare si notare a studenților la FCCA aprilie 2025
Regulament de desfășurare a disciplinei Proiectare de Arhitectură
Regulament privind examenele de finalizare a studiilor de Arhitectură
Metodologie evaluare continuă și sumativă FCCA aprilie 2025
Metodologie Tabere studențești
REGULAMENT-CADRU al Universităţii din Oradea privind cazarea în căminele studenţeşti
Regulament ECTS 2024-2025
Procedura de sistem privind fundamentarea,incasarea si evidenta taxelor aferente procesului de invatamant
Procedura privind monitorizarea mobilitătii definitive a studentilor
Regulament de acordare a burselor si a altor forme de sprijin material pentru studentii din Universitatea Oradea
Regulament privind implementarea programului ERASMUS +
Taxe de scolarizare si alte taxe
ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR
PENTRU ÎNCEPUTUL ANULUI UNIVERSITAR 2025-2026
- Studenţii din anii IV Ingineri, anul VI arhitectură și anul II CIS şi SGCU care la sfârşitul programului de studiu NU AU ACUMULAT CREDITELE necesare promovării (240 de credite pe IV ani de studiu , 360 de credite pe VI ani de studiu sau 120 de credite pe II ani de studiu ) şi nu depun CERERE PENTRU REÎNSCRIERE în an terminal în regim cu taxă de disciplină vor fi exmatriculaţi.
- Pentru SITUAŢIA DE REPETARE DE AN şi RELUARE STUDII se vor ţine cont doar de cererile depuse în caz contrar se va opera EXMATRICULAREA.
TERMENE DE DEPUNERE AL CERERILOR
1.Cererile de reînmatriculare , repetare de an , reluare studii şi de înscriere în an terminal în regim cu taxă de disciplină pentru anul universitar 2025-2026 se depun la secretariatul facultăţii până în data de 15 septembrie 2025.
2.Cererile vor fi luate în considerare, doar dacă se va face dovada plăţii taxei de reînmatriculare , plata primei tranşe de şcolarizare şi plata taxei de procesare dosar (după caz)
Formularele tipizate se gasesc pe site-ul facultăţii.
Secretar şef facultate
Bordei Krisztina
12.05.2025
- Adresa parcare studenți
- Cerere parcare studenți
- Contracte de studii
- O.T.L.
- Program stimulare studenți
- Activități extradidactice
- Exemplu de logare UNIWEB
- Sesiuni anuale studențești
- Software gratuit
- Info Arhitectură
- Info CCIA
- Info CSAAC
- Info MTC
- Info CIS
- Lista grupelor pe an de studiu
- Revista studențească