ÎN ATENȚIA ABSOLVENȚILOR  CARE AU SUSȚINUT EXAMENUL DE FINALIZARE A STUDIILOR ÎN
IULIE-SEPTEMBRIE 2021

  

            Se pot ridica Suplimentele la Diplomă de la secretariatul FCCA zilnic între orele 10-13. Diplomele se pot ridica având asupra dvs. Suplimentul la Diplomă de la Biroul Eliberare Diplome, zilnic între orele  11-14.

TAXELE AFERENTE PROCESULUI DE ÎNVĂȚĂMÂNT


  Taxe de scolarizare si alte taxe


TOATE CERERILE DEPUSE PENTRU REDUCEREA TAXEI DE ŞCOLARIZARE CU 50% AU FOST APROBATE.
CONFORM REGULAMENTULUI ÎN VIGOARE, DACĂ TAXA DE ŞCOLARIZARE REDUSĂ NU SE ACHITĂ PÂNĂ ÎN DATA DE 10 IANUARIE SE ANULEAZĂ REDUCEREA.
VĂ RUGĂM SĂ ACHITAŢI TAXA RĂMASĂ LA TERMEN.


 
      
     Plata taxe cu Cardul  (pdf)

Informații privind plata taxelor de școlarizare se pot obține la nr. de telefon 0259 408 135.

Conturi bancare ale Universității din Oradea pentru plata taxelor.

Formulare: cerere reducere/scutiredeclarație de venituri pe proprie răspundere

Informaţiile despre taxele de şcolarizare, precum şi actele necesare completării dosarului pentru reducere / scutire (cererea tip şi declaraţia de venituri) se pot găsi în Procedura privind fundamentarea, încasarea şi evidenţa taxelor aferente procesului de învăţământ (versiune pentru studenții cu nevoi speciale).

     

                      Cont pentru plati online la Banca Transilvania:

                         RO71BTRL00501202782511XX

                         Beneficiar Universitatea din Oradea

                         cod fiscal 4287939

                         cod swift BTRLRO22

 

                    Cont pentru depuneri numerar la Banca Transilvania:

                          RO61BTRL0050160100717205

                          Beneficiar Universitatea din Oradea

                          cod fiscal 4287939

                          cod swift BTRLRO22

Comisia de reducere/scutiri taxe de școlarizare pentru anul universitar 2023 - 2024

 

1. Taxe de școlarizare 2023-2024: 

 

2. Alte taxe aplicabile în cadrul Universității din Oradea





Resetarea parolei pe platforma StudInfo

La resetarea parolei pe platforma StudInfo aveți nevoie de utilizator (care este nume.prenume, în situația în care aveți două nume sau prenume vor fi ambele unul după celălalt, ex. popescumarta.vasileion) și e-mail(declarat în contract).

ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR 
PENTRU ÎNCEPUTUL ANULUI UNIVERSITAR 2025-2026

 

  1. Studenţii din anii IV Ingineri, anul VI arhitectură și anul II CIS şi SGCU care la sfârşitul programului de studiu NU AU ACUMULAT CREDITELE necesare promovării  (240 de credite pe IV ani de studiu , 360 de credite pe VI ani de studiu sau 120 de credite pe II ani de studiu ) şi  nu depun CERERE PENTRU  REÎNSCRIERE în an terminal în regim cu taxă de disciplină   vor fi exmatriculaţi.
  2. Pentru SITUAŢIA DE REPETARE  DE AN  şi RELUARE STUDII se vor ţine cont doar de cererile depuse în caz contrar se va opera EXMATRICULAREA. 

TERMENE DE DEPUNERE AL  CERERILOR

 

1.Cererile de reînmatriculare , repetare de an  , reluare studii  şi  de  înscriere în an terminal în regim cu taxă de disciplină pentru anul universitar 2025-2026 se depun la secretariatul facultăţii până în data de 15 septembrie 2025.

 2.Cererile vor fi luate în considerare, doar dacă se va face dovada plăţii taxei de reînmatriculare , plata primei tranşe de şcolarizare şi plata taxei de procesare dosar (după caz)

 Formularele tipizate se gasesc pe site-ul facultăţii.

                                                            Secretar şef facultate

                                                               Bordei Krisztina

 

12.05.2025