ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR
PENTRU ÎNCEPUTUL ANULUI UNIVERSITAR 2025-2026
- Studenţii din anii IV Ingineri, anul VI arhitectură și anul II CIS şi SGCU care la sfârşitul programului de studiu NU AU ACUMULAT CREDITELE necesare promovării (240 de credite pe IV ani de studiu , 360 de credite pe VI ani de studiu sau 120 de credite pe II ani de studiu ) şi nu depun CERERE PENTRU REÎNSCRIERE în an terminal în regim cu taxă de disciplină vor fi exmatriculaţi.
- Pentru SITUAŢIA DE REPETARE DE AN şi RELUARE STUDII se vor ţine cont doar de cererile depuse în caz contrar se va opera EXMATRICULAREA.
- Adresa parcare studenți
- Cerere parcare studenți
- Contracte de studii
- O.T.L.
- Program stimulare studenți
- Activități extradidactice
- Exemplu de logare UNIWEB
- Sesiuni anuale studențești
- Software gratuit
- Info Arhitectură
- Info CCIA
- Info CSAAC
- Info MTC
- Info CIS
- Lista grupelor pe an de studiu
- Revista studențească
CONTESTAŢIILE SE POT DEPUNE FIZIC LA SECRETARIAT PÂNA MÂINE 30.04.2025 LA ORA 13:00
Liste FINALE
Burse BSR
BURSE SOCIALE NEELIGIBILE
BURSE DE PERFORMANTA ACADEMICA sem II 2024-2025
BURSE MEDICALE
BURSE SOCIALE
BURSE SOCIALE OCAZIONALE PENTRU IMBRACAMINTE
Bursă de performanță ocazională
Burse internship
ANUNŢ
În atenția studenților
CERERILE ȘI ACORDURILE DE PRELUCRARE A DATELOR PERSONALE ÎMPREUNĂ CU ACTELE SOLICITATE SE DEPUN LA SECRETARIAT GATA COMPLETATE ȘI SEMNATE ÎN PERIOADA 01.04.202-15.04.2025 între orele 10-13
CERERILE ȘI ACORDURILE CARE NU SUNT COMPLETATE CONFORM PREVEDERILOR ACTUALULUI REGULAMENT ȘI DOSARELE INCOMPLETE DUPĂ EVALUAREA DOSARELOR VOR FI RESPINSE
1. Bursele de performanță pe criteriul academic (fosta bursă de merit)
Pentru bursele de performanță nu se depun cereri, acestea fiind repartizate pe baza criteriului academic pe programe și ani de studii, dar nu mai puțin de media ponderată 7,00 (șapte 00%)
2. Bursa de ajutor social
Se acordă semestrial în baza documentelor justificative până la împlinirea vârstei de 35 de ani.
Pentru bursele de ajutor social și cele ocazionale pentru îmbrăcăminte se acordă în baza aceleași cereri de bursă de ajutor social cu
bifarea rubricii aferente.
Pentru ambele burse se depune o singură cerere cu actele aferente
Lunile luate în calcul ca și venit la depunerea cererilor pentru bursele de ajutor socială și cele ocazionale pentru îmbrăcăminte, acordate pentru semestrul II an universitar 2024-2025 sunt Martie 2024-februarie 2025
- Determinarea venitului lunar mediu net al familiei studentului se realizează până la împlinirea vârstei de 26 de ani
La stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie se iau în calcul toate veniturile nete cu caracter permanent realizate de membrii familiei, supuse impozitului pe venit.
Prin venituri nete se înţelege totalitatea sumelor primite 7 realizate de persoana singură, respectiv de fiecare membru al familiei, reprezentând valoarea obţinută după aplicarea cotei de impozitare asupra venitului impozabil stabilit conform Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi complectările ulterioare.
-Pentru studenţii cu vârsta între 26 şi 35 de ani, venitul lunar mediu net se va calcula ţinând cont doar de veniturile personale ale acestora şi ale persoanelor pe care le au în grijă, precum, copii,soţie etc., în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
DOSARUL DE BURSĂ SOCIALĂ și CELE OCAZIONAL PENTRU ÎMBRĂCĂMINTE trebuie să conțină următoarele acte:
1- Cererea solicitantului (Anexa 4)
2- Pentru situațiile în care există suspiciuni rezonabile,comisia de evaluare a cererii pentru acordarea bursei sociale poate solicita studentului să prezinte raportul de anchetă socială,realizat cu respectarea prevederilor legale, din care să reiasă situația exactă a familiei acestuia.
Ancheta socială este obligatorie în cazul în care nimeni din familia studentului,incluzându-l și pe acesta,nu realizează venituri sau cel puțin un părinte al studentului lucrează sau domiciliează în străinătate
3- Copii de pe certificatul/certificate de deces al/ale părintelui/părinților,de pe acte de stare civilă/decizia instanței de menținere a stării de arest/raportul de anchetă socială în cazul părinților dispăruți dacă este cazul
4- Pentru bursele sociale pe cazuri medicale se vor lua în considerare certificat de la medicul de specialitate,altul decât medicul de familie, în care să se prezinte evoluția și tabloul clinic al problemei medicale de care suferă studentulși care se încadrează în prevederile art.12,lit b, alte documente care certifică diagnosticul bolii(rezultate ale testelor paraclinice,bilete de ieșire din spital, după caz) și dovada luării în evidență de către medicul de la cabinetul medical al Universității din Oradea.
5- Copii ale cărților de identitate sau certificate de naștere pentru membrii familiei (după caz)
6- Adeverințe elev/student pentru frați/surori
7- Alte categorii de documente care dovedesc realizarea de venituri permanente în conformitate cu prevederile Codului Fiscal.(Adeverință de salarizare, cupon pensie, cupon pensii de urmaș, alocație elevi, cupon pensie alimentară, venitul agricol, declarație notarială)
8- Acordul olograf atât al studentului cât și al membrilor familiei, privind prelucrarea datelor cu caracter personal, pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei (Anexa 4a și Anexa 4c) așa cum sunt precizate în REGULAMENT.
Burse neridicate 31.08.2024
Calendar burse sem I 2024-2025
Burse BSR
Burse performanță
Burse socială ocazională
Burse socială
Acord privind prelucrare date personale burse studenți
Acord privind prelucrare date personale pentru fiecare membru al familie
Cerere pentru acordarea bursei sociale
Declaraţie pe proprie răspundere
-
Informare OTL semestrul I 2020-2021
Studenţii orfani şi cei proveniţi din case de copii beneficiază direct de subvenţie 100% din bugetul local şi nu vor fi incluşi pe listele finale de la facultăţi. Pentru eliberarea abonamentelor subvenţionate 100% din bugetul local trebuie să se prezinte la sediul OTL (strada Atelierelor, nr. 12, Oradea) cu documente justificative, după caz: copie după carnetul de student vizat la zi şi original, copie după C.I., copie după certificatul de naştere, copie după certificatul de deces al părintelui, adeverinţă de la centrul de plasament, alte documente justificative.
ANUNȚ
REGULAMENT-CADRU al Universităţii din Oradea privind cazarea în căminele studenţeşti
Cerere CAZARE pt. anul universitar 2025-2026
Pe platforma StudInfo studenții găsesc detaliile pentru nr. matricol si tipul de bursă pentru sem1 și sem2
Studenții pot depune cererile de cazare la secretariat.
Şi studenții Bursieri ai Statului Român trebuie să depună cerere de cazare.
- Calendar Cazare 2024-2025
Facultatea de Construcţii, Cadastru şi Arhitectură
Domeniul /Programul de studii |
An de studiu |
Îndrumător |
Adresa de e-mail |
Inginerie civilă/Construcţii civile industriale şi agricole (CCIA) |
I |
ș.l.dr.ing. Scurt Adriana
|
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
|
Inginerie civilă/Construcţii civile industriale şi agricole (CCIA) |
II |
ș.l.dr.ing.Varga Csaba
|
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
|
Inginerie civilă/Construcţii civile industriale şi agricole (CCIA) |
III |
ș.l.dr.ing.Durgheu Anca
|
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
|
Inginerie civilă/Construcţii civile industriale şi agricole (CCIA) |
IV |
ș.l.dr.ing.Pop Maria
|
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
|
Inginerie civilă/ Construcții pentru sisteme de alimentări cu apă și canalizări(CSAAC) |
I |
ș.l.dr.ing.Gomboș Dan |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Construcții pentru sisteme de alimentări cu apă și canalizări(CSAAC) |
II |
ș.l.dr.ing.Pop Mariana
|
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
|
Construcții pentru sisteme de alimentări cu apă și canalizări(CSAAC) |
III |
ș.l.dr.ing.Gligor Emil
|
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Construcții pentru sisteme de alimentări cu apă și canalizări(CSAAC) |
IV |
ș.l.dr.ing. Ionescu Lucian
|
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Inginerie geodezică/Măsurători terestre şi cadastru (MTC) |
I |
ș.l.dr.ing.Cîmpan Gabriela |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Inginerie geodezică/Măsurători terestre şi cadastru (MTC) |
II |
ș.l.dr.ing.Dragomir Emanuela |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Inginerie geodezică/Măsurători terestre şi cadastru (MTC) |
III |
As.ing. Frenț Alexandra |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Inginerie geodezică/Măsurători terestre şi cadastru (MTC) |
IV |
ș.l.dr.ing.Mancia Mircea |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Arhitectură/Arhitectură (ARH) |
I |
As.univ.drd.Pescaru Adrian |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Arhitectură/Arhitectură (ARH) |
II |
As.univ.drd.Arh.Hagiu Adrian |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Arhitectură/Arhitectură (ARH) |
III |
Ş.l.dr.arh. Bungău Constantin
Şl.dr.arh.Boca Miruna |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Arhitectură/Arhitectură (ARH) |
IV |
Ş.l.dr.arh.Manolică Lucia |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Arhitectură/Arhitectură (ARH) |
V |
As.dr.arh. Hanga-Fărcaş Ioana Francesca Conf.dr.arh Kunst Rolland |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
|
Arhitectură/Arhitectură (ARH) |
VI |
Conf.dr.arh.Pușcaș Cristian |
|
Inginerie civilă/Construcţii inteligente şi sustenabile (CIS) |
I |
Conf.univ.dr.ing. Toadere Mihaela |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Inginerie civilă/Construcţii inteligente şi sustenabile (CIS) |
II |
Prof.dr.ing.Prada Marcela |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Inginerie geodezică /Sisteme geoinformatice în cadastru și urbanism |
I |
Conf.univ.dr.Sturza Amalia |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Inginerie geodezică /Sisteme geoinformatice în cadastru și urbanism |
II |
Conf.dr.ing.Buda Aurelian |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
https://marghita.ro/

Angazează Laborant determinari fizico-mecanice - Xella Oradea.
Primăria Oradea
Consiliul Județean Bihor angajează ingineri cadastru, ingineri constructori și arhitecți.
![]() |
Centrul de Consiliere și Servicii privind Cariera |
