Reducere Taxe de școlarizare (adresă 2023-2024)
Informații privind plata taxelor de școlarizare se pot obține la nr. de telefon 0259 408 135.
Conturi bancare ale Universității din Oradea pentru plata taxelor.
Formulare: cerere reducere/scutire, declarație de venituri pe proprie răspundere
Informaţiile despre taxele de şcolarizare, precum şi actele necesare completării dosarului pentru reducere / scutire (cererea tip şi declaraţia de venituri) se pot găsi în Procedura privind fundamentarea, încasarea şi evidenţa taxelor aferente procesului de învăţământ (versiune pentru studenții cu nevoi speciale).
Cont pentru plati online la Banca Transilvania:
RO71BTRL00501202782511XX
Beneficiar Universitatea din Oradea
cod fiscal 4287939
cod swift BTRLRO22
Cont pentru depuneri numerar la Banca Transilvania:
RO61BTRL0050160100717205
Beneficiar Universitatea din Oradea
cod fiscal 4287939
cod swift BTRLRO22
Comisia de reducere/scutiri taxe de școlarizare pentru anul universitar 2023 - 2024
1. Taxe de școlarizare 2023-2024:
- Taxe aferente studiilor universitare de licență
- Taxe aferente studiilor universitare de masterat
- Taxe aferente studiilor postuniversitare
- Taxe aferente studiilor universitare de doctorat
- Taxe aferente DIDIFR
- Taxe aferente DPPD
- Taxe pentru cetățenii care studiază pe cont propriu valutar
- Programe la care se acordă reducerea taxei de școlarizare cu 50%
2. Alte taxe aplicabile în cadrul Universității din Oradea
Regulament ECTS 2023-2024 (pdf)
ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR
PENTRU ÎNCEPUTUL ANULUI UNIVERSITAR 2023-2024
- Studenţii din anii IV Ingineri, anul VI arhitectură, anul II CIS și anul II SGCU, care la sfârşitul programului de studiu NU AU ACUMULAT CREDITELE necesare (240 de credite pe IV ani de studiu, 360 de credite pe VI ani de studiu sau la Master 120 de credite pe II ani de studiu ) şi nu depun CERERE PENTRU REÎNSCRIERE în an terminal în regim cu taxă de disciplină vor fi exmatriculaţi.
- În cazul în care un student nu acumulează minim 30 de credite și dorește REPETAREA DE AN sau după întreruperea studiilor RELUAREA STUDIILOR studenții au obligația de a depune cerere în caz contrar se va opera EXMATRICULAREA.
TERMENE DE DEPUNERE A CERERILOR
Cererile de reînmatriculare, repetare de an, reluare studii şi de înscriere în an terminal în regim cu taxă de disciplină pentru anul universitar 2023-2024 se depun la secretariatul facultăţii în perioada 09. 2023 – 14.09.2023 între orele 10-13.
Cererile vor fi luate în considerare, doar dacă se va face dovada plăţii taxei de reînmatriculare, plata primei tranşe de şcolarizare şi plata taxei de procesare dosar (după caz)
Pentru reînmatriculare, repetare de an, reluare studii şi de înscriere în an terminal în regim cu taxă de disciplină lângă cerere trebuie să atașați și o Situație școlară
Secretar şef facultate
Bordei Krisztina
Data
23.06.2023
- Atribuirea locurilor de parcare pentru studenți 2023-2024
- Contracte de studii
- O.T.L.
- Program stimulare studenți
- Activități extradidactice
- Exemplu de logare UNIWEB
- Sesiuni anuale studențești
- Software gratuit
- Info Arhitectură
- Info CCIA
- Info CSAAC
- Info MTC
- Info CIS
- Lista grupelor pe an de studiu
- Revista studențească
Calendar burse sem II 2023-2024
ANUNŢ
În atenția studenților
CERERILE ȘI ACORDURILE DE PRELUCRARE A DATELOR PERSONALE ÎMPREUNĂ CU ACTELE SOLICITATE SE DEPUN LA SECRETARIAT GATA COMPLETATE ȘI SEMNATE
ÎN PERIOADA 02.04.2024-15.04.2024 între orele 10-13
CERERILE ȘI ACORDURILE CARE NU SUNT COMPLETATE CONFORM PREVEDERILOR ACTUALULUI REGULAMENT NU VOR FI PRELUATE.
- Bursele de performanță pe criteriul academic(fosta bursă de merit)
Pentru bursele de performanță nu se depun cereri, acestea fiind repartizate pe baza criteriului academic pe programe și ani de studii, dar nu mai puțin de media ponderată 7,00 (șapte 00%)
- Bursa de ajutor social
Se acordă semestrial în baza documentelor justificative până la împlinirea vârstei de 35 de ani.
Pentru bursele de ajutor social și cele ocazionale pentru îmbrăcăminte se acordă în baza aceleași cereri de bursă de ajutor social cu bifarea rubricii aferente.
Pentru ambele burse se depune o singură cerere cu actele aferente
- Menționăm că salarul de bază minim net la nivel național este de 2079 lei.
Lunile luate în calcul ca și venit la depunerea cererilor pentru bursele de ajutor socială și cele ocazionale pentru îmbrăcăminte, acordate pentru semestrul II an universitar 2023-2024 sunt martie 2023 - februarie 2024.
- Pentru calcularea venitului mediu net pe membru al familiei nu se ia în considerare veniturile provenite din burse, indiferent de bursă.
Determinarea venitului lunar mediu net al familiei studentului până la împlinirea vârstei de 35 de ani se realizează luând în calcul veniturile părinților și ale copiilor aflați în grija lor, respectiv al membrilor familiei aflate în grija studentului soție copil dacă este cazul.
DOSARUL DE BURSĂ SOCIALĂ și CELE OCAZIONAL PENTRU ÎMBRĂCĂMINTE trebuie să conțină următoarele acte:
- Cererea solicitantului (Anexa 4)
- Pentru situațiile în care există suspiciuni rezonabile, comisia de evaluare a cererii pentru acordarea bursei sociale poate solicita studentului să prezinte raportul de anchetă socială, realizat cu respectarea prevederilor legale, din care să reiasă situația exactă a familiei acestuia.
Ancheta socială este obligatorie în cazul în care nimeni din familia studentului, incluzându-l și pe acesta, nu realizează venituri sau cel puțin un părinte al studentului lucrează sau domiciliază în străinătate
- Copii de pe certificatul/certificate de deces al/ale părintelui/ părinților, de pe acte de stare civilă/decizia instanței de menținere a stării de arest/raportul de anchetă socială în cazul părinților dispăruți dacă este cazul
- Pentru bursele sociale pe cazuri medicale se vor lua în considerare certificat de la medicul de specialitate, altul decât medicul de familie, în care să se prezinte evoluția și tabloul clinic al problemei medicale de care suferă studentul și care se încadrează în prevederile art.12,lit b, alte documente care certifică diagnosticul bolii(rezultate ale testelor paraclinice, bilete de ieșire din spital, după caz) și dovada luării în evidență de către medicul de la cabinetul medical al Universității din Oradea.
- Copii ale cărților de identitate sau certificate de naștere pentru membrii familiei(după caz)
- Adeverințe elev/student pentru frați/surori
- Alte categorii de documente care dovedesc realizarea de venituri permanente în conformitate cu prevederile Codului Fiscal.(Adeverință de salarizare, cupon pensie, cupon pensii de urmaș ,alocație elevi, cupon pensie alimentară , venitul agricol)
- Acordul olograf atât al studentului cât și al membrilor familiei, privind prelucrarea datelor cu caracter personal, pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei (Anexa 4a și Anexa 4c) așa cum sunt precizate în regulament.
- ALTE BURSE conform Anexei 1. din Regulamentul de acordare a burselor.
Regulamentul de acordare a burselor se poate descărca de aici.
Burse BSR
Burse performanță
Burse socială ocazională
Burse socială
Regulament Burse Sem. II 2023-2024
Acord privind prelucrare date personale burse studenți
Acord privind prelucrare date personale pentru fiecare membru al familie
Cerere pentru acordarea bursei sociale
Declaraţie pe proprie răspundere
Subcategorii
Tabere Studențești
Pagina 1 din 4
- Start
- Prec
- 1
- 2
- 3
- 4
- Mai departe
- Sfârșit