ADEVERINȚELE DE ABSOLVENT SUNT LA SECRETARIAT
Studenții pot efectua practica în cadrul unor birouri de proiectare doar în situația în care acestea au încheiat un Acord de Parteneriat cu Facultatea de Construcții, Cadastru și Arhitectură.
În cazul studenților de la specializarea Arhitectură îndrumătorul va trebui să fie arhitect cu drept de semnătură, iar în cazul studenților de la specializarea Măsurători Terestre și Cadastru îndrumătorul trebuie să fie inginer topograf autorizat de A.N.C.P.I.
În cazul în care biroul de proiectare în cadul căruia intenționați să efectuați practica nu se regăsește în Lista cu Acordurile de Parteneriat încheiate de F.C.C.A. de mai jos, va trebui ca înainte de a începe practica să aduceți la Secretariatul Facultății Acordul de Parteneriat și Anexa la acest acord în două exemplare, completate integral (inclusiv cu nr. de înregistrare), semnate și stampilate de către entitatea unde urmează să efectuați practica. După ce vor fi înregistrate și semnate și de către conducerea Facultății, un exemplar va fi restituit studentului pentru a fi dus la biroul unde își efectuează practica.
În cazul în care biroul de proiectare în cadrul căruia intenționați să efectuați practica se regăsește în Lista cu Acordurile de Parteneriat încheiate de F.C.C.A nu mai este necesară încheierea unui nou Acord de Parteneriat, fiind suficientă completarea Anexei la acest Acord.
Practica se încheie cu un colocviu de practică, în cadrul căruia studentul va trebui să prezinte activitatea desfășurată în cadrul atelierului de proiectare și următoarele documente:
- Adeverință din partea îndrumătorului
- Caiet de practică
Adeverința de practică va conține:
- datele de identificare a îndrumătorului / entității în cadrul căreia studentul și-a efectuat practica;
- datele de identificare a studentului;
- număr acord practică și anexă;
- numărul de ore de practică pe care studentul le-a efectuat (Numărul de ore trebuie să coincidă cu numărul de ore prevăzut în planul de învățământ pentru fiecare an de studiu/specializare);
- o scurtă descriere a activității studentului;
- o notă propusă de îndrumătorul de practica (Această notă este orientativă, aceasta nefiind trecută în catalog);
Adeverința va fi semnată și ștampilată de îndrumător / entitatea în cadrul căreia studentul și-a efectuat practica.
Documente Practică
Se pot ridica Suplimentele la Diplomă de la secretariatul FCCA zilnic între orele 10-13. Diplomele se pot ridica având asupra dvs. Suplimentul la Diplomă de la Biroul Eliberare Diplome, zilnic între orele 11-14.
Adresa 16229 din 28.10.2024 reglementări restituire taxe școlarizare
Cerere restituire taxă 2024-2025
Taxe pt anul universitar 2024/2025
Regulament ECTS pt anul universitar 2024/2025
Reducere Taxe de școlarizare (adresă 2024-2025)
Informații privind plata taxelor de școlarizare se pot obține la nr. de telefon 0259 408 135.
Conturi bancare ale Universității din Oradea pentru plata taxelor.
Formulare: cerere reducere/scutire, declarație de venituri pe proprie răspundere
Informaţiile despre taxele de şcolarizare, precum şi actele necesare completării dosarului pentru reducere / scutire (cererea tip şi declaraţia de venituri) se pot găsi în Procedura privind fundamentarea, încasarea şi evidenţa taxelor aferente procesului de învăţământ (versiune pentru studenții cu nevoi speciale).
Cont pentru plati online la Banca Transilvania:
RO71BTRL00501202782511XX
Beneficiar Universitatea din Oradea
cod fiscal 4287939
cod swift BTRLRO22
Cont pentru depuneri numerar la Banca Transilvania:
RO61BTRL0050160100717205
Beneficiar Universitatea din Oradea
cod fiscal 4287939
cod swift BTRLRO22
Comisia de reducere/scutiri taxe de școlarizare pentru anul universitar 2023 - 2024
1. Taxe de școlarizare 2023-2024:
- Taxe aferente studiilor universitare de licență
- Taxe aferente studiilor universitare de masterat
- Taxe aferente studiilor postuniversitare
- Taxe aferente studiilor universitare de doctorat
- Taxe aferente DIDIFR
- Taxe aferente DPPD
- Taxe pentru cetățenii care studiază pe cont propriu valutar
- Programe la care se acordă reducerea taxei de școlarizare cu 50%
2. Alte taxe aplicabile în cadrul Universității din Oradea
Informare Erasmus studenți 13 martie 2025
Selecție Erasmus studenți 18 octombrie 2024
Selecție Erasmus studenți 25 iunie 2024
Selectie Erasmus studenti 11 iunie 2024
Selectie Erasmus studenti 17 aprilie 2024
Afis final Burse Erasmus 10 aprilie 2024
Selecție Erasmus 27 octombrie 2023 (pdf)
Comisie selectie mobilitati ERASMUS (pdf)
Regulament mobilitati ERASMUS (pdf)
Regulament mobilitati FREEMOVER (pdf)
Regulament ECTS 2023-2024 (pdf)
Subcategorii
Tabere Studențești
Pagina 1 din 4
- Start
- Prec
- 1
- 2
- 3
- 4
- Mai departe
- Sfârșit