ÎN ATENȚIA ABSOLVENȚILOR  CARE AU SUSȚINUT EXAMENUL DE FINALIZARE A STUDIILOR ÎN
IULIE-SEPTEMBRIE 2021

  

            Se pot ridica Suplimentele la Diplomă de la secretariatul FCCA zilnic între orele 10-13. Diplomele se pot ridica având asupra dvs. Suplimentul la Diplomă de la Biroul Eliberare Diplome, zilnic între orele  11-14.

REDUCERI ALE TAXELOR AFERENTE PROCESULUI DE ÎNVĂȚĂMÂNT
  
          

     
Reducere Taxe de școlarizare (adresă 2023-2024)
 
      
     Plata taxe cu Cardul  (pdf)

Informații privind plata taxelor de școlarizare se pot obține la nr. de telefon 0259 408 135.

Conturi bancare ale Universității din Oradea pentru plata taxelor.

Formulare: cerere reducere/scutiredeclarație de venituri pe proprie răspundere

Informaţiile despre taxele de şcolarizare, precum şi actele necesare completării dosarului pentru reducere / scutire (cererea tip şi declaraţia de venituri) se pot găsi în Procedura privind fundamentarea, încasarea şi evidenţa taxelor aferente procesului de învăţământ (versiune pentru studenții cu nevoi speciale).

     

                      Cont pentru plati online la Banca Transilvania:

                         RO71BTRL00501202782511XX

                         Beneficiar Universitatea din Oradea

                         cod fiscal 4287939

                         cod swift BTRLRO22

 

                    Cont pentru depuneri numerar la Banca Transilvania:

                          RO61BTRL0050160100717205

                          Beneficiar Universitatea din Oradea

                          cod fiscal 4287939

                          cod swift BTRLRO22

Comisia de reducere/scutiri taxe de școlarizare pentru anul universitar 2023 - 2024

 

1. Taxe de școlarizare 2023-2024: 

 

2. Alte taxe aplicabile în cadrul Universității din Oradea







Regulament ECTS 2023-2024 (pdf)

Resetarea parolei pe platforma StudInfo

La resetarea parolei pe platforma StudInfo aveți nevoie de utilizator (care este nume.prenume, în situația în care aveți două nume sau prenume vor fi ambele unul după celălalt, ex. popescumarta.vasileion) și e-mail(declarat în contract).

ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR 
PENTRU ÎNCEPUTUL ANULUI UNIVERSITAR 2023-2024

 

  1. Studenţii din anii IV Ingineri, anul VI arhitectură, anul II CIS și anul II SGCU,  care la sfârşitul programului de studiu NU AU ACUMULAT CREDITELE necesare  (240 de credite pe IV ani de studiu, 360 de credite pe VI ani de studiu sau la Master 120 de credite pe II ani de studiu ) şi  nu depun CERERE PENTRU  REÎNSCRIERE în an terminal în regim cu taxă de disciplină vor fi exmatriculaţi.
  2. În cazul în care un student nu acumulează minim 30 de credite și  dorește  REPETAREA  DE AN  sau după întreruperea studiilor RELUAREA STUDIILOR studenții au obligația de a depune cerere în caz contrar  se va opera EXMATRICULAREA.

 

TERMENE DE DEPUNERE A CERERILOR

Cererile de reînmatriculare, repetare de an, reluare studii şi de înscriere în an terminal în regim cu taxă de disciplină pentru anul universitar 2023-2024 se depun la secretariatul facultăţii în perioada 09. 2023 – 14.09.2023 între orele 10-13.

 

Cererile vor fi luate în considerare, doar dacă se va face dovada plăţii taxei de reînmatriculare, plata primei tranşe de şcolarizare şi plata taxei de procesare dosar (după caz)

Pentru  reînmatriculare, repetare de an, reluare studii şi de înscriere în an terminal în regim cu taxă de disciplină  lângă cerere trebuie să atașați și o Situație școlară

 

                                                            Secretar şef facultate

                                                              Bordei Krisztina

Data

23.06.2023